31 de maig 2009

DARRERA SORTIDA PER ACOMIADAR EL CURS


El proper dimecres 17 de juny els nens i nenes de P5 (junt amb 1er i 2on) aniran d'excursió a la platja de Vilanova per tal d'acomiadar el curs.


Recordeu que hem de fer arribar a les tutores l'import de la sortida (10 €) en una bosseta o sobre junt amb l'autorització signada abans del divendres 12 de juny.

Aquestes són les recomanacions de les tutores per a l'excursió:

~Els nens/-nes a casa no han de prendre llet per tal d'evitar mareigs.

~S'han de posar crema protectora abans de marxar de casa.

~Han de portat roba còmoda, calçat adequat i una gorra.

~Han d'anar amb el banyador posat a sota de la roba.

~Els nens/-nes han de portar dins la motxilla: un entrepà petit i una beguda per esmorzar, unes calcetes o calçotets de recanvi, la tovallola de platja i crema protectora.

~Poden portar pala, motlles i galleda per jugar a la sorra.

~NO poden portar flotador, ni manguitos, ni ulleres, ni joguines inflables.

21 de maig 2009

Propera cita del mes de maig

El dimarts 26 de maig a les 16:45 hores tindrà lloc l'assemblea ordinària anual de l'AMPA, adreçada a tots els pares/mares socis/sòcies.

Els temes a tractar són:

  • Ratificació de la junta directiva.

  • Estat de comptes a data 25 de maig de 2009.

  • Valoració activitat del curs 2008-2009.

20 de maig 2009

PENÚLTIMA EXCURSIÓ, PAPALLONES!!!!!!!!


La classe de les Papallones anirem d'excursió al "Butterflies Center" de Girona, ens ho passarem superbé, veient tot allò que la Raquel ens ha ensenyat de les papallones. La sortida serà el pròxim dijous dia 28 de Maig, si voleu més informació podeu clicar aquí: "Butterflies Center"

15 de maig 2009

Sortida a la Festa del Follet

El proper dilluns 18 de maig els nostres fills/filles estan convidats a la Festa del Follet que es celebrarà a la Plaça Lluís Companys a partir de les 10 h. del matí.
Recordem als pares que les mestres han demanat pares i mares per acompanyar-los i que els nens/es esmorzaran a l'escola abans de marxar de les seves classes.

Nota: Com que també hi estan convidades altres escoles de Sant Feliu, estaria bé que els nostres fills/-es portéssin el xandall de l'escola.

14 de maig 2009

FESTA DE CLOENDA

El divendres 15 de maig a la tarda es celebrarà la cloenda de les XIX Jornades Culturals. El programa previst serà el següent:


15:10 h. Inici de la festa

  • Repartiment de premis del Joc de Pistes.
  • Repartiment de premis del Concurs Fotogràfic.
  • Presentació de la cançó Jo vull jugar.

15:30h. Els alumnes de P5 seran recollits pels seus familiars al lloc on habitualment fan la fila.



15:35h a 16:46h. FESTA DEL JOC. Els alumnes de P5 participaran en els jocs en companyia de les seves famílies. Els alumnes que no puguin ser acompanyats per algun familiar ho faran amb la seva tutora.

16:15h. Els jocs continuaran, però també podrem visitar les diferents exposicions que han preparat:

  • Exposició de treballs realitzats pels alumnes.
  • Exposició de les fotografies del concurs.
  • Exposició de joguines antigues.

16:45h. FI DE LA FESTA

13 de maig 2009

Activitats del dijous 14 de maig

Durant el matí (de 8:45 a 12 h.) els nens i nenes de P4 fins a 6è faran el tradicional Joc de Pistes amb motiu de les XIX Jornades Culturals.
Nota: Les mestres ens han avisat que pot ser que es retrassi una mica la sortida de tots els nens/nenes que van a dinar a casa a les 12 h.

A la tarda (de les 15 a 16:30 h.) es farà la recollida de joguines antigues a la biblioteca. Per si algú s'ha despistat, recordem que ens van passar una nota que demanava que portéssim joguines antigues, o de quan érem petits, i que ja no estan de moda, amb l'objectiu de muntar una exposició.

1 de maig 2009

El mes de maig a l'escola

Com ja veieu, es prepara un mes de maig molt intens a l'escola. Si feu click als diferents dies en trobareu més informació, i, perquè ningú no es despisti, anirem afegint més detalls d'aquestes activitats els propers dies.

Animeu-vos a participar!

30 d’abr. 2009

Avui inaugurem una nova secció al blog: el "Calaix de Classe", aquí afegirem els vincles i recursos relacionats amb els temes que s'estan treballant a l'aula.
Esperem que us agradi i que ho trobeu interessant.

Si vosaltres en coneixeu més, envieu-nos-els.
Gràcies.
Nota: La Raquel (tutora de P5 "A") ens ha enviat el vincle de El món per un forat, on hi ha uns videos que veuran a les classes de les Papallones i les Girafes.
Heu de seguir la següent ruta, fent click a:
~El món per un forat.
~Éssers vius.
Hi trobareu videos sobre el pi, el roure, el castanyer i el faig.
Moltes gràcies Raquel.

26 d’abr. 2009

Concurs Literari de Sant Jordi

Com ja sabeu, el passat dijous 23 d’abril vam celebrar el dia del llibre a l’escola i es van lliurar els premis del Concurs Literari de Sant Jordi 2009.
Aquí en podeu llegir els contes guardonats:
Moltes felicitats a aquestes dues mares!

22 d’abr. 2009

EL FOLLET S'ACOMIADAT


El Follet del Joc s'acomiadat, i per això ens ha fet un regal: una titella d'un dels seus millors amics el "Bolet". Ara esperarem la festa que es farà un dia d'aquests (ja ens ho comunicaran les nostres tutores). Aquest any és l'últim que el veurem, ja que només vé a les classes de parvulari. Et trobarem a faltar, follet!!!!!!!!.

21 d’abr. 2009

TENIM UNA NOVA MASCOTA!!!!


La classe de les Papallones, tenim unes noves mascotes: 14 cucs de seda, que cada dia un nen o nena de la classe, per sorteig, haurà de cuidar. Com ja sabeu, només poden menjar fulles de morera, i, si demaneu als vostres fills/es, us explicaran el procés de transformació d'aquests cucs en papallones, ja que ho han estudiat a classe.

CELEBRACIÓ DE SANT JORDI A L'ESCOLA



El proper dijous 23 d'abril a la tarda es celebrarà el dia de Sant Jordi a l'escola:


~Lliurament dels premis del Concurs Literari i del Concurs de Cartells de les Jornades Culturals. 15:30 h.


~Venda de llibres a les paradetes del pati i exposició dels llibres fets pels alumnes a la Biblioteca de l'escola. De 16 a 16:45 h.




Un cop acabat el lliurament de premis, a les 16 h aproximadament, podem recollir els nens a la classe per tal d'anar a veure les paradetes i comprar llibres amb ells.


Els nens i nenes que no siguin recollits per les seves famílies estaran a la seva classe amb la tutora fins l'hora de sortida habitual.


5 d’abr. 2009

CONCURS FOTOGRÀFIC

Aquestes són les bases per al concurs fotogràfic que convoca l'escola: Photobucket
PARTICIPANTS: Totes les famílies del CEIP A. Gaudí.
TEMA: "Els nostres infants jugant". Foto del vostre fill o la vostra filla jugant.
PRESENTACIÓ: Fotografia a color o en blanc i negre. Mesura aprox. 15x21 cm. La fotografia ha de dur al darrera el nom del nen o de la nena i el curs, i s'ha de presentar dins d'un sobre amb un full amb la següent informació: títol de la fotografia, nom de l'autor/a, i nom del o de la nena i el curs.
LLIURAMENT DE TREBALLS: Al tutor o tutora del curs. Data límit el dijous 30 d'abril.
PREMIS: Un guanyador i un finalista.
LLIURAMENT DE PREMIS: Divendres 15 de maig per la tarda, a la cloenda de les Jornades Culturals.
JURAT: Dos professors, dos alumnes (un de 6è i un de 5è), un pare o mare i el bibliotecari.
EXPOSICIÓ: Les fotografies presentades s'exposaran amb motiu de les jornades culturals.
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!

3 d’abr. 2009

MATERIAL PER REALITZAR ELS TALLERS

El proper dimecres 15 d'abril comencen els tallers i cada nen ha de portar per als tallers d'estampació de samarretes i de bitlles:




  • Una samarreta de cotó marcada amb el nom a l'etiqueta. (Pot ser de color blanc o d'un color clar).



  • Tres ampolles d'aigua petites.

Recordeu que l'hem de dur el primer dia quan tornem de les vacances, el proper dimarts 14 d'abril.